Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Seat EXEO (3R2) 2.0 TFSI (2010.05-2013.05) 211km » 55.1247 lauber
wybrany samochód: 
Seat Exeo (3r2) 2.0 Tfsi (2010.05-2013.05) 211km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.1247 LAUBER

55.1247 Pompa hydrauliczna układu kierowniczego LAUBER
lauber 55.1247
509.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

55.1247

producent:

LAUBER

Ograniczenia producentaZF
Ciśnienie [bar]100
Tryb pracyhydrauliczny
Liczba żeber6
Ø koła pasowego [mm]126
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Przestrzegać danych technicznych
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Liczba otworów wlotowych/wylotowych2
Rozstaw śrub mocujących [mm]80
Kształt adapteraokrągły
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]16
Odstęp adaptera od pompy [mm]26
Średnica punktów mocowania [mm]8
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnegoM16x1,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.1247 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: CITROEN BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, PEUGEOT PARTNER, PARTNER TEPEE, PARTNER/MINIVAN 1.6D 04.08-
numery OEM:
CITROËN      4007VR
PEUGEOT      4007VR

Zastosowanie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.1247 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.1247 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.