Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » K S00 000 143 bosch

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 143 BOSCH

K S00 000 143 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy BOSCH
bosch K S00 000 143
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 143
K S00 000 143
bosch K S00 000 143 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 143 bosch
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 143 bosch
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 143 bosch
770.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

K S00 000 143

producent:

BOSCH

Tryb pracy hydrauliczny
Typ pompy pompa łopatkowa
Ciśnienie [bar] 106
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj zaworu Zawór ograniczający ciśnienie
nr EAN 4047025441889

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 143 BOSCH

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: CITROEN BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, PEUGEOT PARTNER, PARTNER ORIGIN, PARTNER ORIGIN/MINIVAN, PARTNER TEPEE 1.6D 04.08-

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 143 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 143 producenta BOSCH

PEUGEOT

4007VR

CITROËN

4007VR

numery OEM:
CITROËN      4007 VR
PEUGEOT      4007 VR

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 143 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 143 BOSCH:

Yauheni, Siedlce
2024-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.