Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi A4 Allroad B8 (8KH) 2.0 TDI quattro (2013.09-2016.05) 190km » 55.1283 lauber
wybrany samochód: 
Audi A4 Allroad B8 (8kh) 2.0 Tdi Quattro (2013.09-2016.05) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.1283 LAUBER

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

55.1283

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Gwarancja2 lata gwarancji
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
Cisnienie [bar]110
Ilość żeber6
Średnica koła pasowego [mm]130
EAN5901321701490
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.1283 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: NISSAN PRIMERA, RENAULT KAPTUR, LAGUNA II 1.9D/2.0 03.01-
numery OEM:
AUDI      8E9945096
NISSAN      49110 AV710
NISSAN      49110-0Q0H
NISSAN      49110-AW300
RENAULT      82 00 096 704
VOLKSWAGEN      8E9945096
GREAT WALL      PI1296
zamienniki:
54287
brak
SPIDAN
K S00 001 675
brak
BOSCH
K S01 001 512
brak
BOSCH
15-1189
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.1283 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.