Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi A6 C6 (4F2) 2.8 FSI (2006.11-2008.10) 210km » 55.2901 lauber
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 (4f2) 2.8 Fsi (2006.11-2008.10) 210km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.2901 LAUBER

327.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:4 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

55.2901

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Koła pasoweZ kołem pasowym
Gwarancja2 lata gwarancji
Ograniczenia producentaLUK
Cisnienie [bar]110
Ilość żeber6
Średnica koła pasowego [mm]129
EAN5901321126033
StanFabrycznie nowy
Tryb pracyHydrauliczny
Koła pasoweZ kołem pasowym
Gwarancja2 lata gwarancji
Ograniczenia producentaLUK
Cisnienie [bar]110
Ilość żeber6
Średnica koła pasowego [mm]129
EAN5901321126033
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.2901 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: MERCEDES C T-MODEL (S202), C (W202), CLK (A208), CLK (C208), E T-MODEL (S210), E (W210), SLK (R170) 1.8-2.3 03.93-04.04
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      002 466 29 01
MERCEDES-BENZ      002 466 30 01
MERCEDES-BENZ      0024662901
MERCEDES-BENZ      0024663001
MERCEDES-BENZ      A 002 466 29 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 30 01
GREAT WALL      PI0308
GREAT WALL      PI0839

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.2901 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.2901 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.