Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro (2021.01-???) 341km » 55.3501 lauber
wybrany samochód: 
Audi A5 (f53, F5p) S5 Tdi Mild Hybrid Quattro (2021.01-???) 341km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.3501 LAUBER

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

55.3501

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Liczba rowków6
Gwarancja2 lata gwarancji
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Z czujnikiem
Średnica koła pasowego [mm]123
Typ pompyPompa łopatkowa
Koła pasoweZ kołem pasowym
Ograniczenia producentaZF
Cisnienie [bar]100
Ilość żeber6
EAN1600002611540
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.3501 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: VOLVO C30, S40 II, V50, FORD C-MAX, FOCUS C-MAX, FOCUS II, PUMA, S-MAX 1.0ALK-2.5H 10.03-
numery OEM:
FORD USA      1 329 297
FORD USA      1 362 652
FORD USA      1 470 514
FORD USA      4M51 3A696 AC
FORD USA      4M51 3A696 AD
FORD USA      4M51 3A696 AE
FORD USA      8603593
GREAT WALL      PI1143

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.3501 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.