Tryb pracy | Hydrauliczny |
Ograniczenia producenta | ZF |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 2 |
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 16 |
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego | M16x1,5 |
Odstęp adaptera od pompy [mm] | 31 |
Rozstaw srub mocujących | 80 |
Średnica punktów mocowania [mm] | 8 |
Cisnienie [bar] | 120 |
Przestrzegaj danych technicznych | |
Koła pasowe | Bez koła pasowego |
Rozmiar gwintu 1 | M16 |
EAN | 5901321450992 |
Stan | Fabrycznie nowy |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.4276 LAUBER
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
8E0145155N
8E0145155N
AUDI | 8E0 145 155 N | |
GREAT WALL | PI1199 | |
SEAT | 8E0 145 155 N |
Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.4276 LAUBER w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.4276 LAUBER: