Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Fiat MULTIPLA (186_) 1.9 JTD 115 (2002.07-2010.06) 115km » 55.4276 lauber
wybrany samochód: 
Fiat Multipla (186_) 1.9 Jtd 115 (2002.07-2010.06) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.4276 LAUBER

285.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

55.4276

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Ograniczenia producentaZF
Ilość otworów wlotowych/wylotowych2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]16
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnegoM16x1,5
Odstęp adaptera od pompy [mm]31
Rozstaw srub mocujących80
Średnica punktów mocowania [mm]8
Cisnienie [bar]120
Przestrzegaj danych technicznych
Koła pasoweBez koła pasowego
Rozmiar gwintu 1M16
EAN5901321450992
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.4276 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: AUDI A4 B6, A4 B7, SEAT EXEO, EXEO ST 1.9D/2.0D 11.00-05.13
numery OEM:
AUDI      8E0 145 155 N
SEAT      8E0 145 155 N
GREAT WALL      PI1199

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.4276 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.