Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.5 TDI (1997.09-2001.09) 150km » 55.4283 lauber
wybrany samochód: 
Audi A4 B5 Avant (8d5) 2.5 Tdi (1997.09-2001.09) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.4283 LAUBER

332.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

55.4283

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Ilość żeber6
Średnica koła pasowego [mm]119
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
Cisnienie [bar]90
EAN5901321451135
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.4283 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: ALFA ROMEO 159, BRERA, SPIDER 2.4D 09.05-12.12
numery OEM:
ALFA ROMEO      50 500 425
ALFA ROMEO      50 501 730
ALFA ROMEO      51 839 101
ALFA ROMEO      71 790 892
ALFA ROMEO      71 793 598
GREAT WALL      PI1002
zamienniki:
15-0597
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.4283 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.