Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Volvo FMX III 330 (2020-???) 330km » 55.4300 lauber
wybrany samochód: 
Volvo Fmx Iii 330 (2020-???) 330km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.4300 LAUBER

285.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

55.4300

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Ograniczenia producentaSAGINAW
Ilość otworów wlotowych/wylotowych2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]16
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnegoM16x1,5
Rozstaw srub mocujących80
Średnica punktów mocowania [mm]8
Przestrzegaj danych technicznych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez adaptera
Koła pasoweZ kołem pasowym
Rozmiar gwintu 1M16
Cisnienie [bar]95
Ilość żeber7
Średnica koła pasowego [mm]126
EAN5901321451463
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.4300 LAUBER

Koszt kaucji: 30.75 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: RENAULT AVANTIME, ESPACE III, ESPACE IV, KAPTUR, LAGUNA II, MASTER II, MASTER III, SANDERO/STEPWAY I, TRAFIC II, VEL SATIS 1.6-2.5D 12.97-
numery OEM:
RENAULT      49 11 030 97R
RENAULT      49 11 089 77R
RENAULT      77 00 437 081
RENAULT      82 00 001 981
RENAULT      82 00 054 528
RENAULT      82 00 096 704
RENAULT      82 00 223 612
RENAULT      82 00 709 229
RENAULT      82 00 709 233
RENAULT      82 00 709 234
RENAULT      82 00 888 373
GREAT WALL      PI0482
GREAT WALL      PI1089
GREAT WALL      PI1301

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.4300 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.