Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi A4 B5 Avant (8D5) 1.9 TDI (1996.02-2001.09) 110km » 55.4307 lauber
wybrany samochód: 
Audi A4 B5 Avant (8d5) 1.9 Tdi (1996.02-2001.09) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.4307 LAUBER

345.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

55.4307

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Ograniczenia producentaZF
Ilość żeber6
Średnica koła pasowego [mm]142
Ilość otworów wlotowych/wylotowych2
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnegoM16x1,5
Odstęp adaptera od pompy [mm]34
Rozstaw srub mocujących80
Średnica punktów mocowania [mm]8
Przestrzegaj danych technicznych
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
Rozmiar gwintu 1M16
Cisnienie [bar]128
EAN5901321451616
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.4307 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: MERCEDES C T-MODEL (S204), C (W204), E T-MODEL (S211), E (VF211), E (W211) 2.1D 03.03-12.09
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      004 466 70 01
MERCEDES-BENZ      004 466 70 01 80
MERCEDES-BENZ      A 004 466 70 01
MERCEDES-BENZ      A 004 466 70 01 80
GREAT WALL      PI0865
GREAT WALL      PI1061
GREAT WALL      PI1279
zamienniki:
54399
brak
SPIDAN
HP-807
brak
OPTIMAL
15-1383
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.4307 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.4307 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.