Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Iveco EUROCARGO I-III 100 E 17, 100 E 17 DP tector, 100 E 18 tector (2000-2015) 170km » 55.5007 lauber
wybrany samochód: 
Iveco Eurocargo I-iii 100 E 17, 100 E 17 Dp Tector, 100 E 18 Tector (2000-2015) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.5007 LAUBER

308.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

55.5007

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Gwarancja2 lata gwarancji
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronieDla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Koła pasoweBez koła pasowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez zbiornika wyrównawczego
Cisnienie [bar]115
EAN5901321133680
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.5007 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: PEUGEOT 306 1.8D/1.9D 05.93-04.02
numery OEM:
CITROËN      4007 R7
PEUGEOT      4007.R7
PEUGEOT      4007KK
PEUGEOT      9618394580
FORD USA      6C113A671AB
FORD USA      6C113A674AA
FORD USA      6C113A674AB
GREAT WALL      PI0324

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.5007 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.