Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Opel ASTRA L (OV5) 1.2 MHEV (FPHPY) (2023-???) 136km » 55.5280 lauber
wybrany samochód: 
Opel Astra L (ov5) 1.2 Mhev (fphpy) (2023-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.5280 LAUBER

55.5280 Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz LAUBER
302.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

55.5280

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Gwintowana złączkaM18 X 1.5mm (Female)
Technika połączeńM16 X 1.5mm (Female)
Gwarancja2 lata gwarancji
Cisnienie [bar]110
Profil piastyTriangle
Ograniczenia producentaZF
Koła pasoweBez koła pasowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez zbiornika wyrównawczego
Rozmiar gwintu 1M16
Rozmiar gwintu 1M18
Rozmiar gwintu 22,5
EAN5901321126774
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.5280 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: AUDI A4 B5, A6 C4, A6 C5, VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.6-2.8 06.94-05.05
numery OEM:
AUDI      8D0 145 156 X
VOLKSWAGEN      8D0145156
VOLKSWAGEN      8D0145156X
GREAT WALL      PI0254

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.5280 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.