Tryb pracy | Hydrauliczny |
Gwintowana złączka | M18 X 1.5mm (Female) |
Technika połączeń | M16 X 1.5mm (Female) |
Gwarancja | 2 lata gwarancji |
Cisnienie [bar] | 110 |
Profil piasty | Triangle |
Ograniczenia producenta | ZF |
Koła pasowe | Bez koła pasowego |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | Bez zbiornika wyrównawczego |
Rozmiar gwintu 1 | M16 |
Rozmiar gwintu 1 | M18 |
Rozmiar gwintu 2 | 2,5 |
EAN | 5901321126774 |
Stan | Fabrycznie nowy |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.5280 LAUBER
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
8D0145156X
8D0145156, 8D0145156X
AUDI | 8D0 145 156 X | |
VOLKSWAGEN | 8D0145156 | |
VOLKSWAGEN | 8D0145156X | |
GREAT WALL | PI0254 |
Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.5280 LAUBER w samochodach: