Tryb pracy | Hydrauliczny |
Gwintowana złączka | M18 X 1.5mm (Female) |
Technika połączeń | M16 X 1.5mm (Female) |
Koła pasowe | Bez koła pasowego |
Gwarancja | 2 lata gwarancji |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | Bez zbiornika wyrównawczego |
Profil piasty | Triangle |
Rozmiar gwintu 1 | M16 |
Rozmiar gwintu 1 | M18 |
Rozmiar gwintu 2 | 2,5 |
Cisnienie [bar] | 110 |
EAN | 5901321126781 |
Stan | Fabrycznie nowy |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.5281 LAUBER
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
4D0145156A, 4D0145156AX, 8D0145156A
8D0145156AX
AUDI | 4D0 145 156 A | |
AUDI | 4D0 145 156 AX | |
AUDI | 4D0145156A | |
AUDI | 4D0145156AX | |
AUDI | 8D0 145 156 A | |
AUDI | 8D0145156A | |
VOLKSWAGEN | 8D0145156AX | |
GREAT WALL | PI0304 |
Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.5281 LAUBER w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.5281 LAUBER: