Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) (1987.06-1989.09) 148km » 55.9250 lauber
wybrany samochód: 
Mazda 626 Iii Coupe (gd) 2.0 16v (gdep) (1987.06-1989.09) 148km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.9250 LAUBER

424.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

55.9250

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronieDla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Średnica punktów mocowania [mm]100
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciżnieniowegoM16x1.5
Ilość zębów23
Ograniczenia producentaKAYABA
Cisnienie [bar]120
MontażAgregat napędzany: pompa wodna
Gwarancja2 lata gwarancji
Koła pasoweZ kołem pasowym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez zbiornika wyrównawczego
Rozmiar gwintu 1M16
Ilość żeber23
Średnica koła pasowego [mm]75
EAN1600002611809
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.9250 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: VW CALIFORNIA T5 CAMPER, MULTIVAN T5, TOUAREG, TRANSPORTER T5 2.5D/5.0D 10.02-05.10
numery OEM:
VAG      7H0 422 153 A
VAG      7H0 422 153 G
VAG      7H0 422 153 H
GREAT WALL      PI1157

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.9250 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.