Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Iveco DAILY IV Platforma / podwozie 65C14, 65C14 /P (2009.09-2011.08) 140km » 55.9937 lauber
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iv Platforma / Podwozie 65c14, 65c14 /p (2009.09-2011.08) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.9937 LAUBER

55.9937 Pompa hydrauliczna układu kierowniczego LAUBER
lauber 55.9937
Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.9937
55.9937
564.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

55.9937

producent:

LAUBER

Ciśnienie [bar]135
Ciśnienie robocze [bar]135
Tryb pracyhydrauliczny
Rodzaj zaworuZawór ograniczający ciśnienie
Kierunek obrotówprzeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Typ pompypompa łopatkowa
Rozmiar gwintu 1M 16 x 1,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.9937 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: AUDI A8 D4 4.2/4.2D 11.09-04.14
numery OEM:
AUDI      4D0 145 155 D
AUDI      4H0 145 155 D
VOLKSWAGEN      4H0 145 155 D

Zastosowanie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.9937 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.9937 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.