Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Dacia SANDERO II 1.2 LPG (2012.10-???) 75km » 66.0654 lauber
wybrany samochód: 
Dacia Sandero Ii 1.2 Lpg (2012.10-???) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0654 LAUBER

66.0654 Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem LAUBER
647.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

66.0654

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Gwint wewnętrzny [mm]M14 x 2mm MALE
Gwarancja2 lata gwarancji
EAN5901321059324
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0654 LAUBER

Koszt kaucji: 369.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: FORD ESCORT V EXPRESS, ESCORT VI, ESCORT VI/KOMBI, ORION III 1.3-1.8D 07.90-06.01
numery OEM:
FORD      1015747
FORD      1039272
FORD      1108365
FORD      1134390
FORD      3972329
FORD      4024568
FORD      4100316
FORD      7314664
FORD      7395745
FORD      94AB3550AC
FORD      RF8RJ35003GA
FORD      XS4C3300EA
FORD USA      1 015 746
FORD USA      1 015 747
FORD USA      1 039 272
FORD USA      1 108 365
FORD USA      1 134 390
FORD USA      3 972 329
FORD USA      4 024 568
FORD USA      4 100 316
FORD USA      7 314 664
FORD USA      7 395 745
FORD USA      94AB 3550 AC
FORD USA      RF8RJ 35003 GA
FORD USA      XS4C3300EA
GREAT WALL      FO9001
GREAT WALL      FO9002
zamienniki:
26G20111
brak
CARDONE
11-0141
brak
ELSTOCK
11-0643
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0654 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0654 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.