Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 66.0728 lauber

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0728 LAUBER

66.0728 Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem LAUBER
843.01 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

66.0728

producent:

LAUBER

Typ przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
Tryb pracyHydrauliczny
Gwint wewnętrzny [mm]M14 x 1.5mm MALE
Gwarancja2 lata gwarancji
Wyposażenie pojazduDla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
EAN5901321059867
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0728 LAUBER

Koszt kaucji: 369.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny pasuje do: MERCEDES E T-MODEL (S210), E (W210) 2.0-5.4 06.95-03.03
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      210 460 25 00
MERCEDES-BENZ      210 460 25 00 80
MERCEDES-BENZ      210 460 31 00
MERCEDES-BENZ      210460250080
MERCEDES-BENZ      A 210 460 25 00
MERCEDES-BENZ      A 210 460 25 00 80
MERCEDES-BENZ      A 210 460 29 84
MERCEDES-BENZ      A 210 460 31 00
GREAT WALL      ME9023

Zastosowanie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0728 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.