Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Fiat DUCATO Furgon (230_) 2.8 JTD (2000.11-2002.04) 128km » 66.0826 lauber
wybrany samochód: 
Fiat Ducato Furgon (230_) 2.8 Jtd (2000.11-2002.04) 128km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0826 LAUBER

66.0826 Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem LAUBER
1,041.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

66.0826

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Długość 1 [mm]48
Długość [mm]310
Długość 2 [mm]50
Rozstaw otworów 1/2100mm
Długość całkowita [mm]1410
Wymiar gwintuM14 X 1,50
Wymiar gwintuM16 X 1,50
Wymiar gwintuM16X1,50
Liczba otworów do mocowania2
Położenie / kąt3 T 225
Gwarancja2 lata gwarancji
Rozmiar gwintu przegub aksialnyM14x1,5
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej50
EAN5901321060504
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0826 LAUBER

Koszt kaucji: 553.50 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: CITROEN JUMPER I, FIAT DUCATO, PEUGEOT BOXER 1.9D-2.8D 02.94-04.02
numery OEM:
CITROËN      4000 Q3
CITROËN      4000Q3
CITROËN      4004 E4
CITROËN      4004E4
FIAT      13 1035 2080
FIAT      1310352080
FIAT      71 722 558
FIAT      71722558
GREAT WALL      FI9051
GREAT WALL      PE9036
zamienniki:
52144
brak
SPIDAN
26G35135
brak
CARDONE

Zastosowanie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0826 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.