Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Kia OPTIMA (JF) 2.0 (2015.09-???) 150km » 66.2730 lauber
wybrany samochód: 
Kia Optima (jf) 2.0 (2015.09-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.2730 LAUBER

1,081.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

66.2730

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Gwarancja2 lata gwarancji
EAN5901321062294
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.2730 LAUBER

Koszt kaucji: 553.50 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: MERCEDES SPRINTER 3,5-T (B906), SPRINTER 4,6-T (B906), SPRINTER 5-T (B906), V (638/2) 2.0D-3.7 08.96-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      639 460 01 00
MERCEDES-BENZ      639 460 10 00
MERCEDES-BENZ      639 460 12 00
MERCEDES-BENZ      639 460 16 00
MERCEDES-BENZ      639 460 20 00
MERCEDES-BENZ      639 460 24 00
MERCEDES-BENZ      6394601000
MERCEDES-BENZ      6394601200
MERCEDES-BENZ      A 639 460 01 00
MERCEDES-BENZ      A 639 460 10 00
MERCEDES-BENZ      A 639 460 12 00
MERCEDES-BENZ      A 639 460 16 00
MERCEDES-BENZ      A 639 460 20 00
MERCEDES-BENZ      A 639 460 24 00
GREAT WALL      ME9036

Zastosowanie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.2730 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.