Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Ssangyong REXTON (Y400, Y450) 2.2 Xdi Napęd na wszystkie koła (2021-???) 203km » 66.9916 lauber
wybrany samochód: 
Ssangyong Rexton (y400, Y450) 2.2 Xdi Napęd Na Wszystkie Koła (2021-???) 203km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.9916 LAUBER

799.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

66.9916

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronieDla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Gwarancja2 lata gwarancji
Długość całkowita [mm]1140
EAN5901321165438
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.9916 LAUBER

Koszt kaucji: 369.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: CHEVROLET LACETTI, NUBIRA, DAEWOO LACETTI, NUBIRA 1.4-2.0D 05.03-
numery OEM:
VOLVO      11870436
VOLVO      30005130035
VOLVO      5130035
VOLKSWAGEN      KDWHLO9040
CHEVROLET      9520-9431
CHEVROLET      9596-1360
CHEVROLET      9644-2387
CHEVROLET      9645-1425
CHEVROLET      9645-1953
CHEVROLET      9685-2935
CHEVROLET      9689-2952
CHEVROLET      9695-2196
DAEWOO      95209431
DAEWOO      95961360
DAEWOO      96255692
DAEWOO      96407342
DAEWOO      96442385
DAEWOO      96442387
DAEWOO      96451425
DAEWOO      96451814
DAEWOO      96451953
DAEWOO      96451961
DAEWOO      96852934
DAEWOO      96852935
DAEWOO      96852953
DAEWOO      96892952
GREAT WALL      DW9006
GREAT WALL      DW9009
GREAT WALL      DW9011
zamienniki:
51686
brak
SPIDAN
11-1027
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.9916 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.