Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Bmw R 1200 R 1200 R (R1ST) (2011.01-2013.12) 110km » 66.9994 lauber
wybrany samochód: 
Bmw R 1200 R 1200 R (r1st) (2011.01-2013.12) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza 66.9994 LAUBER

66.9994 Przekładnia kierownicza LAUBER
lauber 66.9994
835.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

66.9994

producent:

LAUBER

Ograniczenia producentaTRW
Długość [mm]958,6
Długość całkowita [mm]958,6
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Rodzaj przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 66.9994 LAUBER

Koszt kaucji: 396.06 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: KIA RIO I 1.3/1.5 08.00-02.05
numery OEM:
KIA      57700-FD100
KIA      57700-FD101
KIA      57700-FD200
KIA      57700-FD201

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 66.9994 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 66.9994 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.