Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Ligier JS50 0.5 (2020.01-???) 8km » 69.3018 lauber
wybrany samochód: 
Ligier Js50 0.5 (2020.01-???) 8km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza 69.3018 LAUBER

69.3018 Przekładnia kierownicza LAUBER
lauber 69.3018
539.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

69.3018

producent:

LAUBER

Ograniczenia producentaTRW
Długość [mm]991
Długość całkowita [mm]991
Tryb pracymechaniczne
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wyposażenie pojazdudla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Rodzaj przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 69.3018 LAUBER

Koszt kaucji: 123.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza bez wspomagania mechaniczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: RENAULT MEGANE IV 1.0-1.8D 11.15-
numery OEM:
RENAULT      480103703R
RENAULT      480107914R
RENAULT      490017441R
zamienniki:
RE4065
brak
GENERAL RICAMBI
7374013B
brak
SASIC
14-1906
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 69.3018 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 69.3018 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.