Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.5 DTI (2001.07-2001.12) 101km » 69.8676 lauber
wybrany samochód: 
Opel Campo (tf0, Tf1) 2.5 Dti (2001.07-2001.12) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza 69.8676 LAUBER

69.8676 Przekładnia kierownicza LAUBER
lauber 69.8676
Przekładnia kierownicza 69.8676
69.8676
lauber 69.8676 Przekładnia kierownicza
Przekładnia kierownicza 69.8676 lauber
Przekładnia kierownicza 69.8676 lauber
Przekładnia kierownicza 69.8676 lauber
416.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

69.8676

producent:

LAUBER

Tryb pracymanualny
Rodzaj przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
Gwarancja2 lata gwarancji
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej [mm]50

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 69.8676 LAUBER

Koszt kaucji: 123.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza manualny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: NISSAN MICRA C+C III, MICRA III, RENAULT CLIO III, CLIO III/HATCHBACK, MODUS 1.0-2.0 03.02-
numery OEM:
NISSAN      48001BC43A
RENAULT      7711368402
RENAULT      8200124408
RENAULT      8200565645
RENAULT      8200595934

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 69.8676 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 69.8676 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.