Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Toyota LAND CRUISER 200 (_J2_) 4.5 D4-D (VDJ200) (2013.01-???) 232km » 69.9040 lauber
wybrany samochód: 
Toyota Land Cruiser 200 (_j2_) 4.5 D4-d (vdj200) (2013.01-???) 232km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza bez wspomagania 69.9040 LAUBER

331.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

69.9040

producent:

LAUBER

Ograniczenia producentaSMI
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronieDla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]1060
Tryb pracyManualny
Rozstaw srub mocujących276
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.O przekroju kwadratowym
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej18,5
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej54,6
Długość przegub aksialny [mm]180
Rozmiar gwintu przegub aksialnyM14x1,5
Gwarancja2 lata gwarancji
EAN5901321066766
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza bez wspomagania 69.9040 LAUBER

Przekładnia kierownicza bez wspomagania manualny (nowy) pasuje do: RENAULT CLIO II, CLIO II/HATCHBACK, THALIA I, THALIA II 1.2-1.9D 03.98-
numery OEM:
RENAULT      77 01 471 107
RENAULT      77 01 471 110
RENAULT      77 11 135 468
RENAULT      7701471107
RENAULT      7701471110
RENAULT      82 00 033 766
RENAULT      82 00 711 398
RENAULT      82 00 891 311
GREAT WALL      RE4040
GREAT WALL      RE4058
zamienniki:
52209
brak
SPIDAN
14-0532
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Przekładnia kierownicza bez wspomagania 69.9040 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.