Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 69.9986 lauber

Przekładnia kierownicza 69.9986 LAUBER

69.9986 Przekładnia kierownicza LAUBER
521.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

69.9986

producent:

LAUBER

Długość całkowita [mm]701
Tryb pracymechaniczne
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej [mm]68

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 69.9986 LAUBER

Koszt kaucji: 123.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza mechaniczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: AUDI A1, A1 ALLSTREET, A1 CITY CARVER, SEAT ARONA, IBIZA V, SKODA FABIA IV, KAMIQ, SCALA, VW POLO VI, TAIGO 1.0-2.0 01.17-
numery OEM:
AUDI      2Q1 423 061 D
AUDI      2Q1423061C
AUDI      2Q1423061CX
SEAT      2Q1 423 057 J
SEAT      2Q1 423 057 JX
SEAT      2Q1 423 057 N
SEAT      2Q1 423 057 P
SEAT      2Q1 423 061 D
SEAT      2Q1423061C
SEAT      2Q1423061CX
SKODA      2Q1 423 061 D
SKODA      2Q1423061C
SKODA      2Q1423061CX
VOLKSWAGEN      2Q1 423 057 J
VOLKSWAGEN      2Q1 423 057 JX
VOLKSWAGEN      2Q1 423 057 N
VOLKSWAGEN      2Q1 423 057 P
VOLKSWAGEN      2Q1 423 061 D
VOLKSWAGEN      2Q1423061C
VOLKSWAGEN      2Q1423061CV
VOLKSWAGEN      2Q1423061CX

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 69.9986 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 69.9986 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.