Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Ford S-MAX (WA6) 2.0 TDCi (2006.05-2014.12) 130km » 77.0142 lauber
wybrany samochód: 
Ford S-max (wa6) 2.0 Tdci (2006.05-2014.12) 130km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy 77.0142 LAUBER

77.0142 Zacisk hamulcowy LAUBER
lauber 77.0142
Zacisk hamulcowy 77.0142
77.0142
119.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.0142

producent:

LAUBER

Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]19
MateriałŻeliwo
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
System hamulcowyATE
Średnica tłoka cylindra [mm]40
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka [mm]40

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy 77.0142 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: BMW 3 (E46), Z4 (E85), Z4 (E86), MG MG ZT, MG ZT- T, ROVER 75, 75 I 1.6-4.6 12.97-02.09
numery OEM:
AUSTIN      SOB000050
BMW      1 165 033
BMW      34 21 1 165 033
BMW      34 21 6 758 135
BMW      34211165031
BMW      34216758127
BMW      6 758 135
BMW      SOB000050
FORD      86AB10300DA
MITSUBISHI      AH2140B14
RENAULT      7700764382
RENAULT      7700779362
RENAULT      7700807041
RENAULT      7701499253
RENAULT      7701499462
ROVER      GBC90216
ROVER      S0B000050
ROVER      SOB000050

Zastosowanie Zacisk hamulcowy 77.0142 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.