Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 77.2638 lauber

Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.2638 LAUBER

162.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

77.2638

producent:

LAUBER

System hamulcowyATE
Grubość tarczy hamulcowej [mm]25
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Lokalizacja w aucieOś przednia, z lewej strony
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka cylindra57
Średnica tłoka [mm]57
EAN5901321083558
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.2638 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L pasuje do: VOLVO C30, C70 II, S40 I, S40 II, V40, V50; FORD C-MAX, C-MAX II, ECOSPORT, FOCUS C-MAX, FOCUS I, FOCUS II, FOCUS III, GRAND C-MAX 1.0-Electric 12.02-
numery OEM:
MAZDA      BPYK 33 71XA
MAZDA      BPYK 33 71XB
MAZDA      BPYK 33 71XC
VOLVO      36000484
VOLVO      8602907
VOLVO      8603938
FORD USA      1 223 616
FORD USA      1 459 585
FORD USA      1 682 876
FORD USA      1 755 032
FORD USA      3M51 2B302 AA
FORD USA      3M51 2B302 BA
FORD USA      AV61 2B302 AA
FORD USA      CV61 2B302 PA
zamienniki:
0 986 47A 385
brak
BOSCH
13012125155
brak
SBS
F 24 112
brak
BREMBO
9023631
brak
REMSA
250.1.10024
brak
ZIMMERMANN
8AN 355 791-491
brak
HELLA

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.2638 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu