Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » BHX394E trw

Zacisk hamulca BHX394E TRW

BHX394E Zacisk hamulca TRW
trw BHX394E
Zacisk hamulca BHX394E
BHX394E
trw BHX394E Zacisk hamulca
Zacisk hamulca BHX394E trw
Zacisk hamulca BHX394E trw
197.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

BHX394E

producent:

TRW

Ograniczenia producenta ATE
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Materiał Żeliwo
Średnica [mm] 57
parzyste numery artykułów BHX395E
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937568635

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca BHX394E TRW

Koszt kaucji: 26.26 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: VOLVO C30, C70 II, S40 II, V40, V50, FORD C-MAX, C-MAX II, ECOSPORT, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS III 1.0-Electric 10.03-

Zacisk hamulca BHX394E ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Zacisk hamulca BHX394E producenta TRW

FORD

1223616, 1459585, 1682876, 1755032, 1802060, 3M512B302AA, 3M512B302BA, AV612B302AA, CN152B302BA, CV612B302PA

MAZDA

BPYK3371XA, BPYK3371XB, BPYK3371XC

VOLVO

36000484, 8602907, 8603938

numery OEM:
FORD      1223616
FORD      1459585
FORD      1682876
FORD      1755032
FORD      1802060
FORD      3M51-2B302-AA
FORD      3M51-2B302-BA
FORD      AV61-2B302-AA
FORD      CN15-2B302-BA
FORD      CV61-2B302-PA
MAZDA      BPYK-33-71XA
MAZDA      BPYK-33-71XB
MAZDA      BPYK-33-71XC
VOLVO      36000484
VOLVO      8602907
VOLVO      8603938

Zastosowanie Zacisk hamulca BHX394E TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca BHX394E TRW:

Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
Andrzej, Rzeszów
2021-11-16
 5/5
Bardzo dobre, dopasowane.
Jan, Darłowo
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
Zawsze kupuję części trw i nigdy nie miałem z nimi problemów
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Gdynia
2022-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
Spoko
Dawid, Bielsko-Biała
2023-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ryszard, Poznań
2020-05-02
 4/5
Kupiłam SP8980 w tym sklepie wszystko przebiegło prawidłowo, dostawa do paczkomatu
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
BHS324 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu