Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 77.2799 lauber

Zacisk hamulca tarczowego tył P 77.2799 LAUBER

255.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

77.2799

producent:

LAUBER

System hamulcowyATE
Grubość tarczy hamulcowej [mm]11
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Lokalizacja w aucieOś tylna strona prawa
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka cylindra38
Średnica tłoka [mm]38
EAN5901321168712
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego tył P 77.2799 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył P pasuje do: VOLVO C30, C70 II, S40 I, S40 II, V40, V50; FORD C-MAX, C-MAX II, FOCUS C-MAX, FOCUS I, FOCUS II, FOCUS III, GRAND C-MAX 1.0-Electric 12.02-
numery OEM:
MAZDA      BPYK 26 61X
MAZDA      BPYK 26 61XB
MAZDA      BPYK-61-XA
VOLVO      36000903
VOLVO      8 602 912
VOLVO      8 603 736
FORD USA      1 324 304
FORD USA      1 365 648
FORD USA      3 M51 2M088BA
zamienniki:
LC7734
brak
DELPHI
13012125158
brak
SBS
F 24 115
brak
BREMBO
9024512
brak
REMSA
250.4.10012
brak
ZIMMERMANN
8AN 355 782-681
brak
HELLA
82-0032
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego tył P 77.2799 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu