Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Alfa Romeo 156 (932_) 1.9 JTD (932.A2B00, 932.A2C00) (2001.05-2005.09) 115km » 77.2888 lauber
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 156 (932_) 1.9 Jtd (932.a2b00, 932.a2c00) (2001.05-2005.09) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego tył L 77.2888 LAUBER

178.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.2888

producent:

LAUBER

Lokalizacja w aucieOś tylna strona lewa
Gwarancja2 lata gwarancji
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]315
Grubość tarczy hamulcowej [mm]23
Średnica tłoka cylindra41
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
System hamulcowyTRW
Średnica tłoka [mm]41
EAN5901321240982
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego tył L 77.2888 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: OPEL INSIGNIA A, INSIGNIA A COUNTRY 1.4-2.8 07.08-03.17
numery OEM:
GMC      13275929
GMC      13343563
OPEL      5 42 131
OPEL      5 42 170

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego tył L 77.2888 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.