Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volkswagen PASSAT ALLTRACK B8 Variant (3G5, CB5) 2.0 TSI 4motion (2015.07-???) 220km » 77.3290 lauber
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat Alltrack B8 Variant (3g5, Cb5) 2.0 Tsi 4motion (2015.07-???) 220km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy 77.3290 LAUBER

77.3290 Zacisk hamulcowy LAUBER
lauber 77.3290
Zacisk hamulcowy 77.3290
77.3290
156.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.3290

producent:

LAUBER

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]32,5
MateriałŻeliwo
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
System hamulcowyATE
Średnica tłoka cylindra [mm]60
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka [mm]60

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy 77.3290 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: VW CALIFORNIA T5 CAMPER, MULTIVAN T5, TRANSPORTER T5 1.9D-3.2 04.03-08.15
numery OEM:
AUDI      7H0 615 123
AUDI      7H0615123B
SEAT      7H0 615 123
SEAT      7H0615123B
SKODA      7H0 615 123
SKODA      7H0615123B
VOLKSWAGEN      7H0615123
VOLKSWAGEN      7H0615123B
zamienniki:
F 85 208
brak
BREMBO
82-0765
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Zacisk hamulcowy 77.3290 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.