Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mitsubishi L200 / TRITON (KA_T, KB_T) 2.5 DI-D (KA4T) (2010.01-2015.12) 178km » 77.3884 lauber
wybrany samochód: 
Mitsubishi L200 / Triton (ka_t, Kb_t) 2.5 Di-d (ka4t) (2010.01-2015.12) 178km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego tył L 77.3884 LAUBER

153.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.3884

producent:

LAUBER

System hamulcowyATE
Grubość tarczy hamulcowej [mm]12
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]38
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]292
Lokalizacja w aucieOś tylna strona lewa
Średnica tłoka [mm]38
EAN5901321563449
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego tył L 77.3884 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: CHEVROLET CRUZE, TRAX, VOLT, OPEL AMPERA, ASTRA J, ASTRA J GTC, ASTRA J/HATCHBACK, CASCADA, ZAFIRA C 1.3D-2.0D 05.09-
numery OEM:
OPEL      13300861
OPEL      13300863
OPEL      5 42 108
OPEL      5 42 192
OPEL      95520064
VAUXHALL      13300861
VAUXHALL      13300863
CHEVROLET      13 324 900
CHEVROLET      13 324 902
CHEVROLET      13 365 454
CHEVROLET      13 365 456

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego tył L 77.3884 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu