Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel ASTRA J GTC 1.7 CDTI (08) (2011.10-2015.10) 131km » 77.5075 lauber
wybrany samochód: 
Opel Astra J Gtc 1.7 Cdti (08) (2011.10-2015.10) 131km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy 77.5075 LAUBER

77.5075 Zacisk hamulcowy LAUBER
lauber 77.5075
Zacisk hamulcowy 77.5075
77.5075
lauber 77.5075 Zacisk hamulcowy
Zacisk hamulcowy 77.5075 lauber
Zacisk hamulcowy 77.5075 lauber
Zacisk hamulcowy 77.5075 lauber
Zacisk hamulcowy 77.5075 lauber
Zacisk hamulcowy 77.5075 lauber
Zacisk hamulcowy 77.5075 lauber
Zacisk hamulcowy 77.5075 lauber
165.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.5075

producent:

LAUBER

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]23
MateriałAluminium
System hamulcowyTRW
Średnica tłoka [mm]41

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy 77.5075 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: OPEL ASTRA G, INSIGNIA A, INSIGNIA A COUNTRY, SAAB 9-5 1.4-2.8 03.98-03.17
numery OEM:
OPEL      13275932
OPEL      13338350
OPEL      13343566
OPEL      13370460
OPEL      13370468
OPEL      542124
OPEL      542137
OPEL      542174
OPEL      542178
OPEL      542188

Zastosowanie Zacisk hamulcowy 77.5075 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.