Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » LCCF02575 lcc

krzyŻak kolumny kierowniczej vw mercedes LCCF02575 LCC

LCCF02575 krzyŻak kolumny kierowniczej vw mercedes LCC
86.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LCCF02575

producent:

LCC

Indeks: CZE LCCF02575
Marka: LCC PRODUCTS
Grupa towarowa TecDoc: Połączenie, kolumna kierownicza
Nazwa: KRZYŻAK KOLUMNY KIEROWNICZEJ VW MERCEDES
Opis: Sprinter, LT II 95-06
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 9014601909
Numer dostawcy: LCC F 02 575

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie krzyŻak kolumny kierowniczej vw mercedes LCCF02575 LCC

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      9014601909
MERCEDES-BENZ      A9014601909
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie krzyŻak kolumny kierowniczej vw mercedes LCCF02575 LCC w samochodach:

Opinie Klientów o krzyŻak kolumny kierowniczej vw mercedes LCCF02575 LCC:

2020-04-22
 5/5
Szukałem długo tego krzyżaka LCCF02575 i w końcu znalazłem i to w dobrej cenie

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.