Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » LCCF02575 lcc

krzyŻak kolumny kierowniczej vw mercedes LCCF02575 LCC

LCCF02575 krzyŻak kolumny kierowniczej vw mercedes LCC
80.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LCCF02575

producent:

LCC

Indeks: CZE LCCF02575
Marka: LCC PRODUCTS
Grupa towarowa TecDoc: Połączenie, kolumna kierownicza
Nazwa: KRZYŻAK KOLUMNY KIEROWNICZEJ VW MERCEDES
Opis: Sprinter, LT II 95-06
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 9014601909
Numer dostawcy: LCC F 02 575

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie krzyŻak kolumny kierowniczej vw mercedes LCCF02575 LCC

krzyŻak kolumny kierowniczej vw mercedes LCCF02575 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

Numery OE krzyŻak kolumny kierowniczej vw mercedes LCCF02575 producenta LCC

MERCEDES-BENZ

9014601909, A9014601909

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      9014601909
MERCEDES-BENZ      A9014601909
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie krzyŻak kolumny kierowniczej vw mercedes LCCF02575 LCC w samochodach:

Opinie Klientów o krzyŻak kolumny kierowniczej vw mercedes LCCF02575 LCC:

Robert, MArki
2020-04-22
 5/5
Szukałem długo tego krzyżaka LCCF02575 i w końcu znalazłem i to w dobrej cenie

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.