Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Dodge RAM 2500 pick-up (DJ, DS) 5.7 (2009.01-???) 390km » 1016 lpr
wybrany samochód: 
Dodge Ram 2500 Pick-up (dj, Ds) 5.7 (2009.01-???) 390km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1016 LPR

1016 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1016
Pompa hamulcowa 1016
247.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1016, P30072

numer części:

1016

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
MateriałAluminium
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
System hamulcowyBosch
otwór Ø [mm]25,4
nr EAN8032532103524

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1016 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: CITROEN JUMPER II, FIAT DUCATO, PEUGEOT BOXER 2.0D-Electric 04.06-
numery OEM:
CITROËN      4601T6
FIAT      77364118
PEUGEOT      4601T6

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1016 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.