Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Citroën JUMPY I Platforma / podwozie (BU_, BV_, BW_, BX_) 1.9 TD (2000.11-2006.10) 69km » 1039 lpr
wybrany samochód: 
Citroën Jumpy I Platforma / Podwozie (bu_, Bv_, Bw_, Bx_) 1.9 Td (2000.11-2006.10) 69km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1039 LPR

1039 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1039
Pompa hamulcowa 1039
1039
lpr 1039 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa 1039 lpr
Pompa hamulcowa 1039 lpr
239.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1039, P30095

numer części:

1039

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
MateriałŻeliwo
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
otwór Ø [mm]23,81
nr EAN8032532031162

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1039 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: IVECO DAILY III MERCEDES SPRINTER 3-T (B903), SPRINTER 4-T (B904) 2.3D-3.0D 05.97-07.07
numery OEM:
IVECO      2991745
IVECO      2997334
zamienniki:
H239036.2.1
brak
FTE automotive GmbH
FHM1312
brak
FERODO

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1039 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.