Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Citroën XM Break (Y4) 2.5 TD (1994.05-2000.10) 129km » 1080 lpr
wybrany samochód: 
Citroën Xm Break (y4) 2.5 Td (1994.05-2000.10) 129km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1080 LPR

1080 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1080
Pompa hamulcowa 1080
1080
lpr 1080 Pompa hamulcowa
170.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1080, P30136

numer części:

1080

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
System hamulcowyBosch
otwór Ø [mm]23,81
Wymiar gwintu12 x 1 (2)
MateriałAluminium
nr EAN8032928003810

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1080 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm), pojazd z kierownicą po lewej stronie/prawej stronie pasuje do: DS DS 4, CITROEN C4, C4 I, C4 II, DS4, PEUGEOT 307, 307/KOMBI, 308, 308 I, RCZ 1.2-2.0D 08.00-
numery OEM:
CITROËN      4601R1
CITROËN      4601T2
PEUGEOT      4601T2

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1080 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.