Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Mercedes-benz VITO Autobus (W639) 109 CDI 4x4 (639.701) (2007.09-2014.08) 95km » 1266 lpr
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Vito Autobus (w639) 109 Cdi 4x4 (639.701) (2007.09-2014.08) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1266 LPR

1266 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1266
Pompa hamulcowa 1266
1266
lpr 1266 Pompa hamulcowa
147.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1266, P30008

numer części:

1266

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
MateriałŻeliwo
Wymiar gwintu10 x 1 (4)
otwór Ø [mm]23,81
System hamulcowyATE
nr EAN8032532066683

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1266 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm)
numery OEM:
RENAULT      7701206234
zamienniki:
M 68 019
brak
BREMBO
4001205
brak
GIRLING
823928
brak
NK
FHM1483
brak
FERODO

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1266 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.