Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Jaguar F-TYPE coupe (X152) 5.0 SCV8 SVR / SCV8 P575 R (2015.12-???) 575km » 1292 lpr
wybrany samochód: 
Jaguar F-type Coupe (x152) 5.0 Scv8 Svr / Scv8 P575 R (2015.12-???) 575km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1292 LPR

1292 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1292
Pompa hamulcowa 1292
134.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1292, P30195

numer części:

1292

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
MateriałAluminium
System hamulcowyTRW
otwór Ø [mm]20,64
Wymiar gwintu12 x 1 (4)
nr EAN8032532103692

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1292 LPR

Pompa hamulcowa (20,64mm) pasuje do: CITROEN C2, C2 ENTERPRISE, C3 I, C3 II, C3 PLURIEL, PEUGEOT 1007 1.1-1.6D 02.02-
numery OEM:
CITROËN      4601L7

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1292 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.