Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Opel VECTRA C (Z02) 2.2 DTI 16V (F69) (2002.04-2004.12) 117km » 1347 lpr
wybrany samochód: 
Opel Vectra C (z02) 2.2 Dti 16v (f69) (2002.04-2004.12) 117km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1347 LPR

1347 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1347
Pompa hamulcowa 1347
1347
lpr 1347 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa 1347 lpr
Pompa hamulcowa 1347 lpr
220.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1347, P30222

numer części:

1347

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Otwór Ø 2 [mm]19,05
MateriałAluminium
System hamulcowyTRW
Wymiar gwintu10 x 1 (1)
Wymiar gwintu12 x 1 (1)
Otwór Ø 1 [mm]25,40
nr EAN8032532104095

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1347 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm/19,05mm) pasuje do: MERCEDES E (VF210), E (W210), E T-MODEL (S210), S (W140), S (W220, V220), SL (R129) 2.5D-6.0 03.91-08.05
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0054306501
MERCEDES-BENZ      A0054306501
zamienniki:
H19883.0.1
brak
FTE automotive GmbH
M 50 007
brak
BREMBO
FHM1369
brak
FERODO
4008103
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1347 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.