Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Mitsubishi SPACE RUNNER nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (N1_W, N2_W) 1.8 (N11W) (1996.06-1999.08) 116km » 1447 lpr
wybrany samochód: 
Mitsubishi Space Runner Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (n1_w, N2_w) 1.8 (n11w) (1996.06-1999.08) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1447 LPR

1447 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1447
Pompa hamulcowa 1447
1447
lpr 1447 Pompa hamulcowa
185.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1447, P30305

numer części:

1447

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
MateriałAluminium
Otwór Ø 1 [mm]23,81
Otwór Ø 2 [mm]19,05
Wymiar gwintu12 x 1 (2)
nr EAN8032928035200

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1447 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm/19,05mm) pasuje do: MERCEDES E T-MODEL (S210), E (VF210), E (W210) 2.0-3.0D 06.95-03.03
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0054308201
MERCEDES-BENZ      A0054308201
zamienniki:
H19890.8.1
brak
FTE automotive GmbH
M 50 028
brak
BREMBO
4007612
brak
GIRLING
823321
brak
NK
FHM1451
brak
FERODO

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1447 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.