Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1585 lpr

Pompa hamulcowa 1585 LPR

1585 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1585
Pompa hamulcowa 1585
1585
lpr 1585 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa 1585 lpr
Pompa hamulcowa 1585 lpr
192.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:2 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1585, P30391

numer części:

1585

dostawca:

LPR

Otwór Ø 1 [mm] 23,81
Otwór Ø 2 [mm] 22,20
Wymiar gwintu 12 x 1 (5)
System hamulcowy ATE
Materiał Aluminium
nr EAN 8032928088725

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1585 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm/22,2mm) pasuje do: BMW 3 (E46), X5 (E53), Z4 (E85), Z4 (E86) 1.6-4.6 12.97-02.09
numery OEM:
BMW      34316752540
BMW      34316763670
BMW      34316770917
BMW      34316776002
BMW      34336779680
BMW      34336785666
BMW      6752540

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1585 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1585 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.