Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1615 lpr

Pompa hamulcowa 1615 LPR

1615 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1615
Pompa hamulcowa 1615
319.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numery handlowe:

1615, P21661

numer części:

1615

producent:

LPR

Wymiar gwintu 10 x 1 (1)
System hamulcowy NISSIN
Wymiar gwintu 12 x 1 (1)
otwór Ø [mm] 25,4
Materiał Aluminium
nr EAN 8032532022528

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1615 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: HONDA ACCORD IV, ACCORD V, SHUTTLE 2.0/2.2/2.3 01.90-06.04
numery OEM:
HONDA      46100SM4G51
HONDA      46100SM4G52
HONDA      46100SM4G53
ACURA      46100SM4G52
ACURA      46100SM4G53
ACURA      46100SM4G54
zamienniki:
M 28 015
brak
BREMBO
FHM1118
brak
FERODO
4008244
brak
GIRLING
822605
brak
NK
H259014.7.1
brak
FTE automotive GmbH

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1615 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.