Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Mini MINI kabriolet (R57) Cooper (2008.12-2010.07) 120km » 1902 lpr
wybrany samochód: 
Mini Mini Kabriolet (r57) Cooper (2008.12-2010.07) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1902 LPR

1902 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1902
Pompa hamulcowa 1902
1902
lpr 1902 Pompa hamulcowa
166.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 6.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1902, P11927

numer części:

1902

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu10 x 1 (4)
otwór Ø [mm]23,81
System hamulcowyBendix
MateriałAluminium
nr EAN8032532024263

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1902 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, PEUGEOT 406, PARTNER, PARTNER/MINIVAN 1.1-Electric 11.95-12.15
numery OEM:
CITROËN      4601K1
PEUGEOT      4601E8
PEUGEOT      4601G1

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1902 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1902 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.