Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Renault ESPACE I (J11_) 2.1 TD (J/S115) (1984.10-1990.12) 88km » 1941 lpr
wybrany samochód: 
Renault Espace I (j11_) 2.1 Td (j/s115) (1984.10-1990.12) 88km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1941 LPR

1941 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1941
Pompa hamulcowa 1941
1941
lpr 1941 Pompa hamulcowa
146.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1941, P08542

numer części:

1941

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]23,81
Wymiar gwintu10 x 1 (1)
Wymiar gwintu12 x 1 (1)
MateriałAluminium
System hamulcowyTRW
nr EAN8032532024645

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1941 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: CHEVROLET CORSA, OPEL ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI, ZAFIRA A 1.2-2.2D 08.94-12.09
numery OEM:
OPEL      558054
OPEL      558059
OPEL      558174
OPEL      9117554
OPEL      9193225

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1941 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.