Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PMK482 trw

Pompa hamulcowa PMK482 TRW

PMK482 Pompa hamulcowa TRW
trw PMK482
Pompa hamulcowa PMK482
185.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PMK482

producent:

TRW

Rozmiar gwintu 1 M10x1
Rozmiar gwintu 2 M12x1
Materiał Odlew aluminiowy
Ilość połączeń 2
Średnica 1 [mm] 23,8
nr EAN 3322937230204

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMK482 TRW

Pompa hamulcowa (23,8mm) pasuje do: CHEVROLET CORSA, OPEL ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI, ZAFIRA A 1.2-2.2D 08.94-12.09

Pompa hamulcowa PMK482 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

Numery OE Pompa hamulcowa PMK482 producenta TRW

OPEL

558059, 558174, 9117554, 9193225

CHEVROLET

558059, 9117554, 9193225

numery OEM:
OPEL      5 58 059
OPEL      5 58 174
OPEL      9117554
OPEL      9193225
VAUXHALL      5 58 059
VAUXHALL      9117554
VAUXHALL      9193225
CHEVROLET      5 58 059
CHEVROLET      9117554
CHEVROLET      9193225

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMK482 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.