Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Mazda CX-7 (ER) 2.3 MZR DISI Turbo AWD (ER3P) (2007.10-2009.08) 258km » 1950 lpr
wybrany samochód: 
Mazda Cx-7 (er) 2.3 Mzr Disi Turbo Awd (er3p) (2007.10-2009.08) 258km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1950 LPR

1950 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1950
Pompa hamulcowa 1950
1950
lpr 1950 Pompa hamulcowa
131.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1950, P06840

numer części:

1950

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
Wymiar gwintu12 x 1 (2)
MateriałAluminium
System hamulcowyATE
otwór Ø [mm]22,2
nr EAN8032532024737

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1950 LPR

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: CITROEN XSARA, XSARA/HATCHBACK, XSARA/KOMBI PEUGEOT 206, 306, 306/HATCHBACK, 306/KOMBI 1.4-2.0D 04.93-
numery OEM:
CITROËN      4601F9
CITROËN      4601J3
PEUGEOT      4601F9
PEUGEOT      4601N3
zamienniki:
0 204 123 502
brak
BOSCH
402255
brak
VALEO
H22996.0.1
brak
FTE automotive GmbH
M 61 045
brak
BREMBO
FHM1099
brak
FERODO
4006602
brak
GIRLING
821932
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1950 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.