Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny » 3257 lpr

Wysprzęglik centralny sprzęgła 3257 LPR

3257 Wysprzęglik centralny sprzęgła LPR
lpr 3257
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3257
113.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

3257, M30244

numer części:

3257

producent:

LPR

Materiał Aluminium
otwór Ø [mm] 32
Wymiar gwintu 12
Wymiar gwintu 13
nr EAN 8032928150293

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3257 LPR

Łożysko hydrauliczne koncentryczne pasuje do: ALFA ROMEO 156, 166, CITROEN JUMPER II, FIAT BRAVO II, DUCATO, LANCIA DELTA III, THESIS, PEUGEOT BOXER 1.9D-3.0D 12.01-

Wysprzęglik centralny sprzęgła 3257 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

Numery OE Wysprzęglik centralny sprzęgła 3257 producenta LPR

FIAT

55184529, 552074502, 55207502, 55251546, 71745451

LANCIA

552074502, 71745451

CITROËN

1611272980, 204183, 204189

ALFA ROMEO

552074502, 71745451

numery OEM:
ALFA ROMEO      552074502
ALFA ROMEO      71745451
CITROËN      1611272980
CITROËN      204183
CITROËN      204189
FIAT      55184529
FIAT      552074502
FIAT      55207502
FIAT      55251546
FIAT      71745451
LANCIA      552074502
LANCIA      71745451

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3257 LPR w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.