Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny Mitsubishi L200 (K7_T, K6_T, K5_T) 2.0 (K62T) (1996.06-2007.12) 122km » 3498 lpr
wybrany samochód: 
Mitsubishi L200 (k7_t, K6_t, K5_t) 2.0 (k62t) (1996.06-2007.12) 122km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wysprzęglik centralny sprzęgła 3498 LPR

3498 Wysprzęglik centralny sprzęgła LPR
lpr 3498
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3498
3498
lpr 3498 Wysprzęglik centralny sprzęgła
190.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

3498, M30468

numer części:

3498

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]24
MateriałAluminium
System hamulcowyVALEO
nr EAN8032928099301

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3498 LPR

Łożysko hydrauliczne koncentryczne pasuje do: ALFA ROMEO 145, 147, 156, GT FIAT STILO LANCIA Y 1.2-3.2 02.97-09.10
numery OEM:
FIAT      46807595
FIAT      55183321
FIAT      55186498
FIAT      60802015
FIAT      73503563

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3498 LPR w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.