Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4079 lpr

Cylinderek hamulcowy 4079 LPR

4079 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4079
Cylinderek hamulcowy 4079
4079
lpr 4079 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 4079 lpr
Cylinderek hamulcowy 4079 lpr
47.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4079, C99958

numer części:

4079

producent:

LPR

Rozstaw śrub mocujących [mm] 27
Materiał Aluminium
Wymiar gwintu 10 x 1
otwór Ø [mm] 15,87
nr EAN 8032532083048

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4079 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: OPEL AGILA, SUBARU JUSTY III, SUZUKI IGNIS I, IGNIS II, WAGON R, WAGON R+ 1.0-1.5 05.00-

Cylinderek hamulcowy 4079 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

SUBARU

LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA

Numery OE Cylinderek hamulcowy 4079 producenta LPR

OPEL

4705130, 9209092

SUZUKI

5340183E00, 5340183E00000

numery OEM:
OPEL      4705130
OPEL      9209092
SUZUKI      5340183E00
SUZUKI      5340183E00000

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4079 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4079 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.