Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Volvo FH 460 (2005-???) 460km » 4143 lpr
wybrany samochód: 
Volvo Fh 460 (2005-???) 460km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 4143 LPR

4143 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4143
Cylinderek hamulcowy 4143
4143
lpr 4143 Cylinderek hamulcowy
39.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4143, C20032

numer części:

4143

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
System hamulcowyNABCO/TOKICO
Wymiar gwintu10 x 1
Rozstaw śrub mocujących [mm]34
MateriałAluminium
otwór Ø [mm]19,05
nr EAN8032532010884

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4143 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: NISSAN BLUEBIRD, MAXIMA III, PRAIRIE, PRAIRIE PRO, SERENA, STANZA, SUNNY III, VANETTE, VANETTE CARGO 1.4-3.0 07.81-09.01
numery OEM:
NISSAN      44100D5500
NISSAN      44100D5510
NISSAN      44100D5511
NISSAN      44100D5512
NISSAN      44100D5522
NISSAN      44100G2800

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4143 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4143 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.